Fot. ryki powiat

W dniu 7 lutego 2024 r. Powiat Rycki podpisał umowę na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Montaż windy wraz z częściową przebudową instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Rykach”.

Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz nadzór autorski dla wyżej wymienionego zadania. Inwestycja będzie polegać na budowie zewnętrznej windy dla osób z niepełnosprawnościami oraz częściową przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku.

Wykonawca – „GPPROJEKT” Biuro Projektów i Nadzorów Grzegorz Pękala, ul. Sosnowa 4, 21-560 Międzyrzec Podlaski-  na wykonanie dokumentacji projektowej ma czas do 18 marca 2024 r. Za wykonanie dokumentacji projektowej Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości 47 724,00 zł brutto. 

Umowę w imieniu Zarządu Powiatu Ryckiego podpisali: Dariusz Szczygielski – Starosta Rycki, Monika Kośmińska – Wicestarosta Rycki, Aneta Działa – Skarbnik Powiatu Ryckiego zaś w  imieniu Wykonawcy – Pan Grzegorz Pękala. 

Powiat Rycki na zadanie pn.: „Montaż windy wraz z częściową przebudową instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Rykach”, otrzymał dofinansowanie z Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 799.974,00 zł. Całkowita wartość inwestycji to 816 300,00 zł brutto, zaś wkład własny to 16.326,00 zł.

Autor: Ewa Urban

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *